Πρόκειται για 13 εργαστήρια διάρκειας 2 διδακτικών ωρών το καθένα, τα οποία θα υλοποιούνται μια φορά την εβδομάδα, εντός της τάξης, από τον/την εκπαιδευτικό με τους μαθητές/μαθήτριες.
Η αξιολόγηση των δεξιοτήτων θα πραγματοποιηθεί μέσω του “Ερωτηματολογίου Αξιολόγησης Μαλακών/Οριζόντιων Δεξιοτήτων (soft skills) στην Ε’ και ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου”, το οποίο θα συμπληρωθεί από τους/τις εκπαιδευτικούς, τους/τις μαθητές/ μαθήτριες και τους γονείς τους (πατέρα ή μητέρα). Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής θα επαναληφθεί η ίδια διαδικασία αξιολόγησης, ώστε να διερευνηθούν τυχόν αλλαγές και να συγκριθούν οι δύο ομάδες.
Η έρευνα παρέμβασης αναμένεται να αναδείξει τη θετική συσχέτιση ανάμεσα στη δημιουργική ανάγνωση/γραφή και τις μαλακές/οριζόντιες δεξιότητες (soft skills).
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τζαννετή Αικατερίνη, Φουσκούδη Σεβαστή.